sobota, 26 października 2013

OWADY cz.2


USGS Bee Inventory and Monitoring Lab











3 komentarze:

  1. Mam zaszczyt wręczyć ci Nominację "Złote Jabłko". Za trud włożony w prowadzenie bloga.
    Więcej informacji znajdziesz U mnie :
    **http://ksiakucharska.crazylife.pl/nominacje/zlote-jablko/ii-zlote-jablko/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zaczepiłeś mnie na moim blogu, odpisałam Ci o owadach na czarnym tle, ostrych na wszystkich planach, przypominających obcych- żebyś pociągnął to w większą serię.
    Pomyślałam, że jeśli to zrobisz koniecznie powinieneś je wgrać na Sony Awards, tylko uważaj na brudy- pierwsze zdjęcie od góry jest fantastyczne tylko na samym dole wszedł Ci w kadr beżowy brud- uniknij tego, wszystko ostre, bardzo czyste, zróżnicowane oświetlenie i kadry jak z obcego.
    Powodzenia, pozdrawiam :) Pozwoliłam sobie skomentować tutaj- tutaj może przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, dziękuję za komentarz :) Ale to nie są moje zdjęcia. Ja je tylko wynajduje - zdjęcia na licencji Common Creative :)

    OdpowiedzUsuń